Iemand enig idee wanneer SnoW Patrol in NL opreedt en hoeveen zo'n kaartje kost?

Ik zit op mijn mobiel dus kan niet erg goed die ticketpages openen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

31-05-2010 in HMH, Amsterdam Zuid Oost ticket v.a. €95,-
01-06-2010 in HMH, Amsterdam ticket v.a. €89,-

Het goedkoopst bij Rang1tickets

Toegevoegd na 1 minuut:
exclusief service kosten €10
exclusief porto €7,29
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maandag 31 mei en dinsdag 1 juni 2010 in de Heineken Music Hall te Amsterdam.

Prijs vermeld op ticket (excl. servicekosten): €47,50
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik hoorde ook dat ze op lowlands komen (giel beelen)
maar dat is volgens mij uitverkocht ( al bestaat de mogelijkheid dat er nog kaarten beschikbaar komen)en misschien ook een beetje duur als je allleen snowpatrol wil zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoorde vanmiddag op de radio dat het is uitverkocht in nederland ... ze zeiden dat Belgio nog wel kaarten had ... in Brussel volgens mij.