iemand een lied dat gezongen wordt door een man, het is een zomerliedje waar je op kan dansen ( aerobicen) met in refrein 'jelelele jelelele'?

hoe heet het nummer met als refrein iets gelijk ' jelele jelele' gezongen door een man en in de strofe zegt hij everytime i see ... Op het einde van de strofe zegt hij deep in the soul. Het is een zomerlied waar je op kan dansen (aerobic)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Antoni
9 jaar geleden
Misschien het lied Alane van Wes?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
https://www.youtube.com/watch?v=wEvzNbwZ7W0 Ik weet niet precies of het dit liedje is...
Maar ik weet wel dat het een zomerliedje was en in het refrein zingen ze ' le le le ' laat me weten of het dat was!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
neen beide niet :-( . toch bedankt!

Antwoorden (1)

Mogelijk bedoel je "Everytime I say" van Basement Three.
Dan is het niet 'jelele jelele' maar klinkt het zo ongeveer als 'dabadi dibididam'. Maar de overige tekst komt wel in de lyrics voor.
Amadea