Welke programma's gebruiken beroemde dj's?

Wat zijn programma's die door dj's worden gebruikt zoals armin van buren martin garrix

Toegevoegd na 26 seconden:
Waarmee je muziek kunt mixen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
6.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is natuurlijk niet de programma welke de DJ maakt.
Sterker nog, tegenwoordig kan wat dat betreft iedereen wel DJ worden. :) Leesvoer: http://www.bt-studio.nl/nieuws/jezelf-onderscheiden/

Antwoorden (5)

Vaak FL Studio
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
FL studio is geen programma om muziek te mixen. Met FL studio maak je muziek. Daar is een verschil tussen. Met de programma's dat je muziek kunt mixen ga je live. Met de muziekmaakprogramma's zit je in de studio om muziek te maken.
Het programma die zei gebruiken om muziek te mixen is Traktor Pro 2.
GEEN FL STUDIO, Fl studio is om muziek te maken. Om muziek te mixen gebruiken ze Traktor Pro 2.
http://www.native-instruments.com/en/products/traktor/dj-software/traktor-pro-2/

Traktor pro is wel een zeer duur programma. Je hebt ook Virtual DJ, die kan je gewoon gratis downloaden om THUIS te gebruiken. Virtual DJ werd vroeger veel gebruikt, nu wordt het niet meer zoveel gebruikt.
http://www.virtualdj.com/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De echte dj's mixen gewoon zelf live zonder gebruik van computers.
Maar ja die groep word steeds kleiner
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De echte Dj's die jij noemt mixen niet met software, maar met twee draaitafels en een mixer, meestal van het merk Pioneer. De muziek bestanden halen ze van een USB stick die ze in hun draaitafels stoppen.

De bekende dj's die wel met software mixen, mixen met traktor dj. Ze mixen echter nooit volledig met een programma, ook dj's die met traktor mixen gebruiken een mixer en/of controllers. Controllers zijn speciaal bedoeld voor software. Het zijn een soort van draaitafels en en een mixer in één, maar ze worden gebruikt om de mix software aan te sturen, omdat het onmogelijk is om bijvoorbeeld met alleen de muis te mixen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat verschild per DJ, een heel goed maar ook zeer prijzig programma is Ableton. Heel erg populair binnen de DJ wereld. Voor het draaien wordt vaak een bijgeleverde software gebruikt. Je kunt voor Ableton een proefversie downloaden van de website : https://www.ableton.com/en/trial/ . Succes met je Carriere!