Welke jongen speelt de hoofdrol in de videoclip van Modeselektor feat. Thom Yorke - Shipwreck?

Zou het Noah Yorke (de zoon van) kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Amadea
9 jaar geleden
Als dat zo was zou het vast wel ergens vermeld zijn. Hier staat de meeste info over de clip: http://www.emptykingdom.com/featured/shipwreck/
Wie dat jongetje is kan ik nergens vinden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je een goed punt.
Desalniettemin zou het me niet verbazen.
Naast de gelijkenissen tussen beiden heeft Thom Yorke zijn zoon al 13 jaar vakkundig uit de media weten te houden; er is werkelijk geen foto van die knul te vinden. Iets als een 'obscure' videoclip zou dan ook geen probleem moeten zijn.
Dank voor de link. :)

Het beste antwoord

Hij heet Miljan Chatelain.

Veel meer dan dat hij acteur is en in een handjevol films (en deze clip natuurlijk) heeft gespeeld kan ik er helaas ook niet over vinden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helemaal geweldig!
Had 'm eigenlijk moeten herkennen uit 'Das Weisse Band'.
Dankjewel! :)