Bij welke radio kan je nog een single aanvragen zonder te bellen/smsen?

Ik wil graag een single aanvragen zoals vroeger gewoon via een berichtje via internet of social media en niet door te bellen of te smsen wat ook vrijwel niet mogelijk meer is, waar kan dit nog wel? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
Amadea
9 jaar geleden
Zoals vroeger? Dan stuur je een briefkaart!
Ritsuka
9 jaar geleden
zoals vroeger? via internet is juist heel recent.
Bij 3fm kan het via een appje
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Spotify ;) Geen echte radio, maar je kan alles aanvragen en het wordt direct gedraaid ;)

Antwoorden (2)

Dat is nog steeds mogelijk. Bij Studio Brussel, MNM en QMusic kan je bij bepaalde programma's via Twitter of Facebook liedjes aanvragen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor de Arbeidsvitaminen op radio 5 Nostalgia kun je een mailtje sturen met welk nummer je graag wilt horen.