Waarom stopt m'n usb-stick abrupt met afspelen van muziek?

Ik heb thuis 4 usb-sticks met muziek erop, die ik regelmatig in m'n stereotoren plug om mijn favoriete muziek te luisteren. Echter, bij 1 usb-stick loopt niet volledig door: na het afspelen van enkele liedjes stopt hij abrupt, vaak middenin een nummer, en blijft dan 10 a 15 seconden op "pauze" staan en om de x-aantal minuten herhaalt dit zich. Erg vervelend.
Wie weet hier en (mogelijke) oorzaak van?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
5K

Antwoorden (2)

Plug je USB stick in.
Ga via start dan configuratiescherm naar systeembeheer.
In systeembeheer klik je op computerbeheer.
Klik daar op schijfbeheer.
Staat je stick daar als FAT32 of NTFS?
Hoe werkt je stick dan?
Als het probleem dan nog blijft, kan je er berst terug mee naar de winkel gaan want je hebt nog garantie.

Als je stick leeg is of de aanwezige bestanden verwijderd mogen, klik dan daar met de rechtermuisknop op die stick en kies formatteren en kies NTFS. ik hoop dat je dit bedoelt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb formatteren gedaan, toen werden alle bestanden (die ik al naar een aparte map op mijn bureaublad had gekopieerd) verwijderd. Klopt dit? Kan ik daarna die bestanden er weer opnieuw opzetten?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik denk van wel anders kun je naar een winkel gaan waar je de usb-stick hebt gekocht maar hoe heet de usb -stick die je hebt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is een kleine blauwe usb-stick en er staat Itworks op. Ik heb na het formatteren de usb-stick weer in mijn stereotoren geplugd en hij hield het wat langer vol dan voorheen, maar hij stopte er weer mee... Zou het anders niet kunnen komen dat de usb-stick te licht (of wat dan ook) is voor muziek erop te zetten? Zou formatteren het probleem eigenlijk wel kunnen verhelpen? Want de bestanden op de usb-stick liet ik erop staan tijdens het formatteren én ik kopieerde de bestanden extra naar een map op het bureaublad om ze na het formatteren (waarbij de usb-stick leeg was) weer van die map terug te zetten op mijn usb-stick.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wat vervelend als je het bonnetje kun je er misschien mee terug naar de winkel tenminste als er nog garantie op staat
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet eens hoe ik aan deze usb-stick ben gekomen, haha. Ooit eens gekocht natuurlijk, maar waar? Heb 'm al zo'n lange tijd...
Ga binnenkort maar wat erbij kopen, kan ik m'n muziek ook wat beter verdelen (minder nummers op meer usb-sticks). Kan ik voor muziek trouwens alle soorten usb-sticks kopen of moet/kan ik het beste ergens rekening mee houden (hoeveelheid GB of zo)?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.kieskeurig.nl/usb-stick/informatie misschien kun je hier een mooie uit zoeken ;) succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb formatteren gedaan, toen werden alle bestanden (die ik al naar een aparte map op mijn bureaublad had gekopieerd) verwijderd. Klopt dit? Kan ik daarna die bestanden er weer opnieuw opzetten? - Bij formatteren wordt de schijfinhoud inderdaad verwijderd. De bestanden kunnen er op elk gewenst moment weer op.
Het volgende kan de oorzaak zijn:
_mp3 nummer zijn in verschillende kwaliteiten(bitrates en ook formaten) beschikbaar, het zou goed kunnen dat je Stereo, niet goed om kan gaan met enekel van de mp3 nummer op deze usb stick.
(Opl, Zet zelfde nummers als van een goede stick op de "slechte" als het dan goed gaat, is dit dus de oorzaak. Zo niet:
_Dan, kan de usb stick zelf niet lekker zijn, probeer hem eens te formatteren en test dan nog eens.
Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Aan de muziekbestanden zelf ligt het niet want die verwissel ik regelmatig tussen de usb-sticks om de volgorde niet hetzelfde te houden en bij andere usb-sticks blijven het goed doen, maar deze blijft dan steeds haperen ongeacht welk nummer ie afspeelt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan stick formatteren en dat ook niet help, nieuwe stick nemen.