Van wie is het Aldi lied?

Het gaat om een folk achtig liedje over iemand die bij de Aldi werkt, Jennie/Jettie zoiets. Volgens mij eindigt elk stukje tekst met; Werken bij de Aldi. Het is een dialect nummer, dat weet ik wel. Hoorde dat op de Zwarte Cross in de feesttent.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik kan dit nummer vinden maar dit gaat over shoppen bij de Aldi en niet werken bij de Aldi http://lyrics.wikia.com/Halve_Neuro:Shoppen_In_Den_Aldi

Antwoorden (1)

Dat is volgens mij "Shoppen in den Aldi" van Halve Neuro ft. Johnny Den Artiest.
De "Jennie" die je hoorde zal waarschijnlijk "Johnny" geweest zijn.