Hoe een eigen ringtone maken in iTunes 11 en iPhone 5s?

Hoe kan ik een eigen ringtone maken voor mijn iPhone 5s? Ik gebruik iTunes 11 en heb deze stappen al doorlopen (http://www.dannybood.nl/275/zelf-beltonen-maken-met-itunes-11/) maar dit werkt niet.
Veel dank!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Ik gebruik zelf de app Ringtone Designer. Hierbij kun je op een hele eenvoudige manier van de muziek op je iPhone een ringtone maken!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik gebruik zelf het programma Audacity - gratis
als je die gebruiken wilt:
wel goed kijken welke versie je download

daarnaast was het wel even uitzoeken geblazen voor ik het werkend had
maar daarna kun je aan de slag met bv YTube filmpjes en precies dat wat jij wilt ermee 'uitsnijden' via Audacity

kijk en lees de link eerst goed voor je download
9 jaar geleden
als je een mac hebt kan het via GarageBand.
Je kunt je eigen gemaakte tunes dan direct opslaan in Itunes.

http://www.machelp.nl/mactips/maak-je-eigen-beltoon-voor-je-iphone-in-garageband.html

succes