Ik neem even aan dat je windows 7 gebruikt. Je stem kun je dan opnemen met de standaard 'geluid recorder' van windows die stabdaar op je pc geïnstalleerd is. Om je stem te bewerken moet je toch echt software downloaden. Ik raad audacity aan. Als je het via de officiële site download is dit super veilig en volledig gratis. (Met audacity kun je ook opnemen)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En je hebt uiteraard een microfoon nodig
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die zit vaak al ingebouwd om de webcam te kunnen gebruiken..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij een laptop meestal wel, maar op een desktop meestal niet.
ja je kan ook gaan kijken voor music editor free is een goed en gratis programma.
Simpel in gebruik en ook nog leuk om mee te knippen en plakken in muziek

Toegevoegd na 22 uur:
Je zal voor dat soort zaken altijd een programma moeten downloaden voor zover ik weet. Maar wat maakt dat uit zolang het gratis is
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://music-editor-free.nl.softonic.com/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En dat is geen programma die je hoeft te downloaden? ;-)