Kan iemand mij helpen aan de Nederlandse versie (geen lyrics) van Geh nicht vorbei van Christian Anders?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op Muzikum vind je wel de Nederlandse vertaling. Die heb ik gekopieerd. Wil je die hebben?
SimonV
9 jaar geleden
Bedoel je een versie die in het Nederlands gezongen wordt?

Antwoorden (1)

Johnny Hoes heeft van het Duitse lied een Nederlandse versie gemaakt. Die heeft de (eigenlijk vanzelfsprekende) titel "Loop niet voorbij". Het werd in 1989 gezongen door Paul Severs. Er staat een uitvoering van op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=6_GbYdtXDQY
Amadea