Ik ben op zoek naar een draagbare box voor de voetbal alleen hij moet wel redelijk hard gaan iemand aanraders?

Het moeten boxen zijn die je over het gehele voetbalveld moet kunnen horen voor de wedstrijd voor de muziek en tijdens de wedatrijd voor de wissels dus een eventuele microfoon is ook wel handig de prijsklasse maakt niet ziveel uit

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Kijk eens naar draagbare PA speakers met ingebouwde versterker. Deze zijn speciaal bedoeld om hard te klinken in openbare (buiten)ruimtes. Als het voor 1x is kun je ook denken aan huren. Net als geluidsapparatuur voor in huis, heb je PA ook van heel goedkoop tot heel duur. Op Marktplaats vind je een ruime keuze aan nieuw en gebruikt.