Mag ik zomaar radio maken met een AM-zender of moet ik daar een examen ofzo voor doen?

En zo ja, wat houd dat examen in en waar kan je dat dan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Antwoorden (1)

Nee, dat kan niet zomaar, je moet toestemming hebben voor een zendmast en een frequentie om uit te zenden .D it loopt in de tonnen, als je al vergunningen krijgt.
Je kunt ook zonder vergunning zenden maar dat is strafbaar. En AM muziekzenders worden maar weinig beluisterd. Dus vergeet dit plannetje maar , en bedenk iets wat meer reeël is.