kan je een liedje nog knippen als het al op cd staat?

Ik moet een liedje knippen, maar het staat al op cd. Kan het dan nog?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
Amadea
9 jaar geleden
Als die cd al gebrand is kan het niet meer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij een rw-cd wel denk ik (rewritable). Je kunt dan niet knippen in wat er op de cd staat, maar wel eraf halen, knippen en er weer op zetten.

Antwoorden (4)

Nee dat kan niet, het is al gebrand op cd je kan het er niet meer afhalen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt het wel opnieuwe uploaden en aanpassen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het al op een cd staat kan je het nog wel knippen maar dat vereist wel enige ervaring.
Met een scherp voorwerp of Edding 3000 kun je het gewenste bestand onleesbaar maken voor je laser.
De cd-speler zal dan vanzelf overgaan naar het volgende nummer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is niet wat de vraagsteller bedoelt. Want de vraagsteller bedoelt hoe die een liedje van een CD kan knippen qua lengte, niet een nummer, want dat noem je verwijderen.
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Het liedje is eenmaal gebrand op CD.
Als het een CD RW is dan kunt u de schijf wissen en het bewerkte liedje opnieuw branden.