Wie weet hoe het nummer heet ?

Wie weet hoe het nummer heet dat wordt afgespeeld op 9:12 van het volgende filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=oF87ZZ0kKx4

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Lijkt me goed wanneer je deze video verzend naar een site waar ze new-age muziek verkopen, want daar lijkt het veel op. Misschien herkennen zij het.

Mooie muziek!

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je een microfoon voor je pc: ga dan naar: http://www.midomi.com/ zet dat nummer op en houdt je microfoon bij de speak.

klik voor dat je dat doet wel eerst op click and sing or hume (staat boven aan0

heb je een windows, android, iphone mobiel installeer dan shazam (aanbevolen) of midomo. klik op het knopje om hem te laten luisteren. en hij gaat kijken hoe het nummer heet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het muziekherkenningsprogramma dat ik op mijn telefoon heb herkent het nummer niet.
Ik zie dat de gebruiker op YouTube die dat filmpje geplaatst heeft gewoon Nederlands is. Ik heb een comment geplaatst met daarin de vraag welk nummer het is.
Zodra ik een antwoord heb gekregen zal ik het je hier vertellen.