Wat is een goede en goedkopen reisgitaar?

Ik wil graag op vakantie een gitaar mee nemen en dacht er over om een reisgitaar (of gewoon een kleine) te kopen. Alleen ik kan nergens een goede vinden voor een lage prijs. Weet iemand hier misschien raad mee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Geen idee hoe ze klinkt, maar bij Music Store is momenteel een paasactie bezig waar je voor €44 een gitaar + reiszak kunt aanschaffen. Gitaar alleen kost €33.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Neem eens een kijkje op www.Marktplaats.nl

Hier staan 2ehands beginnersgitaren op voor een kleine prijs.

Zoals bijvoorbeeld deze:
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/snaarinstrumenten-gitaren-akoestisch/m802461661-akoestische-gitaar-zwart.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr