Waarom maakt marco borsato geen hits meer,het is zo stil rond hem, Weet iemand de reden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Het is wel vaker een tijd stil geweest rond Marco Borsato in het verleden. Eens in de zoveel jaar brengt hij een nieuw album uit en dan volgt een publiciteitsboost en een concertreeks.
Door het faillissement van de Entertainment Group wordt
er nu wel meer op zijn activiteiten gelet, denk ik.
Volgens o.a. Wikipedia werkt hij aan een nieuw album met
John Ewbank. Ik vermoed dat Marco na de afgelopen hectische periode geen haast maakt en een beetje in de luwte bezig is en meer geniet van de belangrijke dingen in het leven. Hij zal ongetwijfeld dit jaar weer meer van zich laten horen op muzikaal gebied. Zijn financiën zal hij dan op orde hebben, zodat hij ook weer eens wat verdient aan zijn zangtalent :-).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk moet hij eerst weer al zijn zaakjes recht zetten na zijn faillissement en zal hij weer geloofwaardigheid naar het publiek toe moeten opbouwen. Bij mij zal hem dat niet lukken in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij had zijn fans toch niet belazerd? Hij was zelf een 'beetje dom' maar dat maakt hem eigenlijk wel extra 'schattig'. Ik denk dat hij, als hij nu goed doorstart, alleen maar beter wordt van deze tegenslag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was ook een fan van hem en had nooit gedacht dat hij moedwillig de boel zou oplichten, wat hij wel degelijk heeft gedaan. Vervolgens gaat hij ook nog eens extra zielig lopen doen tegen de pers, om op die manier medelijden te wekken bij het volk en zijn fans. Net alsof hij er zelf niks aan kon doen en nergens vanaf wist.
Voor mijn gevoel heeft hij zijn fans dus wel degelijk belazerd. Zijn muziek vind ik nog steeds goed, maar verder heb ik het wel gehad met deze oplichter.
Was het je niet opgevallen dat hij 1x per jaar een CD uitbrengt, een concert doet, een film maakt en 1 maand publiciteit zoekt voor deze nieuwe dingen.

Daarna is het altijd stil.

In die periode zal hij wel zoveel geld verdienen dat het niet nodig is om in de publiciteit te staan.