Is het mogelijk GRATIS LEGAAL online radio te maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, via ShoutCAST.

Het beste antwoord

Nee. Over de muziek die je laat horen moet je rechten betalen. Om dat te vermijden kun je zelf gaan kletsen op de radio of op je keyboardje gaan tingelen. Dat kost niets.
Maar dan heb je nog steeds hardware nodig. Dat kost geld, ook al gebruik je gratis software. Tenslotte heb je internetbandbreedte nodig, Die is niet gratis te krijgen.
Dus nee.
escape
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dankjewel

Andere antwoorden (2)

Ja, dat kan zeker. Via deze website: http://www.listen2myradio.com. Ik raad aan om het programma SAM broadcaster te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En in hoeveel termijnen schrijf jij dan je aangeschafte apparatuur af? En hoe sponsor je de breedband verbinding??
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hoeft in de meeste gevallen geen apparatuur aan te schaffen.
Spotify misschien?