hoe zet je muziek op een usb.

ik weet niet hoe ik muziek op mijn usb zet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
10.6K

Antwoorden (3)

USB = Universal Serial Bus... Daar kun je geen muziek opzetten... Is het een drive? Is het een memorystick? Is het een MP3-speler?

Op je pc moet er een apparaat zichtbaar worden als je de usb-stekker van je apparaat erin doet... Die letter is van belang... Zet nu alle muziek die je wilt hebben op je apparaat bij elkaar en kopieer dat nu naar die stations-letter... Dan staat het erop...

Als je heel weinig informatie geeft, dan krijg je zulke ongedefinieeerde antwoorden... Hoe specifieker je vraagt, hoe beter ik kan antwoorden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt mij eenvoudig. Stop de USB stick in je computer en vervolgens zal je computer deze herkennen en een naam toewijzen. Dit zie je op je scherm. Klik het scherm vervolgens af en ga naar mijn computer en vervolgens naar het apparaat met de toegewezen naam (openen). Zet deze in de de onderste balk door hem te verkleinen. Vervolgens ga je naar mijn muziek, selecteer wat je wil copieren verrvolgens copieren (Ctrl C), je USB stick weer uit de balk oproepen en plakken maar (Ctrl V)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
* Stop je usb-stick in een passend gaatje op je PC.
* Ga via "Verkenner’‘ naar de plaats waar de te kopieren
muziek staat.
(Deze moet natuurlijk wel eerst op je PC gezet
zijn/gedownload zijn)
* Selecteer de bewuste map met muziek of de individuele
liedjes (Selecteer ze door met met de linkermuisknop
ingedrukt over de namen te gaan.
* Zet ze klaar om gecopieerd te worden door ergens in
het (nu) blauwe vlak rechts te klikken en in het menu
wat verschijnt op ’‘Kopiëren’‘ te drukken.
* Ga nu binnen ’‘Verkenner’‘ naar de letter
waar ’‘Verwisselbare Schijf" (dit is de usb) bij staat,
klik hier met de linkermuisknop op. Deze wordt blauw.
* Nu op rechtermuisknop klikken en bij de menu-optie
op ’‘Plakken’‘ drukken.
De map of geslecteerde muziekstukken worden op de USB gezet.