Hoe brand ik een Cd waarbij de nummers en de naam van het album mee worden geschreven?

Een vriend van mij is Dj en draait vaak bij Disco's.
Nou had hij het nieuwe album van Lady Gaga gedownload en gebrand. Als hij dan in ze cdspeler die Cd deed zag je de namen van de tracks staan. Ik heb ook haar album gebrand, maar bij mij als ik afspeel van mijn cd af staat er geen tekst bij de nummers geschreven.
Hoe doe je dat?

Ik brand zelf altijd met Nero, en dan zie je wel de tracks en de naam van het album staan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

De liedjes in iTunes in een afspeellijst zetten. Kies archief, brand afspeellijst op schijf en dan inclusief cd tekst.