hoe heet dit muziekje: (na 5:45 start dit) http://www.youtube.com/watch?v=d_ZPwRWzm2A

Dit betreft een optreden waar het mij specifiek gaat om de muziek die te horen is wanneer je het filmpje doorzet naar 5:45 min. Heeft iemand een naam of zo zodat ik hier een volledige versie van kan verkrijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Om mijn fout goed te maken probeer eens volgende link, mischien is het wat. Hier kan je muziek zoeken op melodie. Ik hoop dat je het vind

Antwoorden (1)

Triomfmarch van aida

Toegevoegd na 59 seconden:
Dit komt uit de opera Aida van Verdi.
Robby BB

Toegevoegd na 22 minuten:
Ik heb er voledig naar geluisterd. Het is een poutpouri van gekende melodien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Nee, dat is 'm niet. Die ken ik zeer goed omdat ik die zelf in het orkest waarin in zit heb gespeeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan laat uw geheugen u toch in de steek,
Ga naar volgende link op 3min 40 en wacht tot de twee trompetters beginnen
http://www.youtube.com/watch?v=ns_xsduwI-E
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik spreek hier wel van het aller eerste melodie dat ze spelen
Amadea
10 jaar geleden
Die wordt niet gevraagd. Lees de vraag nog eens goed, het gaat om de muziek die vanaf 5:45 gespeeld wordt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
sorry ik neem alles terug had over de 5:45 gezien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Om mijn fout goed te maken probeer eens volgende link, mischien is het wat. Hier kan je muziek zoeken op melodie. Ik hoop dat je het vind
Amadea
10 jaar geleden
Ik weet niet welke link je bedoelt. Heb het met de songtapper geprobeerd, maar dat lukt niet. Ik vermoed dat het een van de talloze polka's van Ernst Mosch is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zit mij dus vandaag helemaal niet mee Mea culpa http://www.musipedia.org/