op welke site kan ik 1D muziek gratis uitprinten?

ik wil graag muziek op de piano gaan spelen van One Direction, weet iemand op welke site ik het kan vinden en het dan gratis kan uitprinten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bladmuziek?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je puur de akkoorden wilt spelen, kun je gewoon gitaarakkoorden gebruiken als het goed is. Op ultimate-guitar.com kun je de akkoorden voor gitaar vinden als je je nummer intypt en dan onder 'chords' aanklikt. Dan kun je die akkoorden die er staan op piano spelen. Echte bladmuziek moet je (vaak) kopen in de winkel, maar je kunt wel via Youtube 'How to play...' tutorials vinden.

Antwoorden (1)

onlinepianist.com

op deze site zie je geen notenbalk, maar kan je wel goed zien hoe je alles moet spelen.
verder is er nog deze site:
http://pianotte.szm.com/
en hier krijg je dus wel notenbalken, voor als je dat persoonlijk fijner vindt.