wie zingt het lied met de tekst 'i know people gonna stop, the way the do somethimes, but don't let them change your mind'

Ik zoek al heel lang de titel of artiest van dit nummer:

Refrein:

I know people gonna (of wont) stop
The way the do
somethimes
But dowowowont let them change your mind (4 toontjes)

Degene die dit nummer kent of weet te traseren is een held. Het werd ookwel gedraaid op radio noord holland en het nummer is al oud.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=XhBbqM5-piA Deze?

Het beste antwoord

als je de datum en tijd weet wanner hij gedraaid is op radio noord holland kun je radio noord holland bellen of mailen en door geven dat je een bepaald nummer zoekt wat hun gedraaid hebben
om omroep moet alles bij houden wat ze draaien

op de onderstaande link vind je de nummers die gedraaid zijn op rtv noord holland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ontzettend bedankt voor jullie nuttige antwoorden! Nooit gedacht dat ik nog achter de titel van dit nummer zou komen! je bent mijn hero.

Andere antwoorden (2)

http://www.youtube.com/watch?v=XhBbqM5-piA
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me helemaal juist Colconbri.
En laten we dan ook meteen vaststellen dat het is:"People gonna TALK, the way they do sometimes". ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is eigenlijk wel erg makkelijk, he?
Op www.letssingit.com kun je een deel van een tekst intypen en deze zoekt vervolgens de titel en artiest erbij. Heel handig!