Ik wil gratis, veilig,muziek uit de middeleeuwen downloaden. Waar kan ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
2.6K

Het beste antwoord

oke typ bij google.nl in free you tube to mp3 converter..
daarmee kan je op youtube gewoon een liedje op zoeken en de code van het liedje plakken bij het progamma,free you tube to mp3 converter en zo kan je welk liedje wat je ook wilt downloade GRATIS
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit antwoord is goud waard. Dank je wel!

Andere antwoorden (5)

Ga naar www.terug-in-de-tijd-met-opname-apparatuur.nl en kijk wat je daar aantreft..

in 1877 maakte Edison de eerste geluidsopname.
http://nl.wikipedia.org/wiki/1877

De middeleeuwen waren iets later.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Middeleeuwen

Ik denk dat je bijvoorbeeld Barok muziek bedoeld:
http://www.youtube.com/watch?v=mURZQNpKiLQ

Toegevoegd na 54 seconden:
middeleeuwen waren iets eerder uiteraard...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas waren er in de middeleeuwen nog geen mogelijkheden om muziek op te nemen.
Dus bij deze raad ik je aan om je loze zoektocht te staken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, wat erg dit! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Huh?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En weer wordt humor niet gewaardeerd! PLUS!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de film 'The name of the Rose' of het boek hebt gelezen, dan weet je dat in de middeleeuwen 'lachen' als een verzoek aan de duyivel werd gezien. Daar draaide de hele film om. Film is een aanrader.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, bedankt voor de tip. Maar wat heeft dat met ook maar íets te maken?
Nieuwsgroepen op UseNet en via bittorrents.
Dan is het wel handig als je weet wat je zoekt.

Toegevoegd na 8 minuten:
Hier een voorbeeld van vlaamse renaissance muziek:
http://thepiratebay.org/torrent/5210160/Music_of_the_Flemish_Renaissance_%5Bc16%5D_%28Naxos%29_%5BMP3%5D_%5Btwistle%5D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De middeleeuwen waren geen eeuwen voor genieten van muziek. Het waren eeuwen van uitsluitend kommer en kwel. DE enige muziek was kerkmuziek en daar zijn nog wel wat gespecialiseerde groepen die dat weer voortbrengen. Voor mij teveel werk om dat op te zoeken. Ik heb wel eens een programma op de Franse TV gezien.
Hooguit kun je ARTE aanschrijven, in keurig Frans of Duits.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is weinig overgebleven van de muziek die in de Middeleeuwen gemaakt werd, omdat er toen nog nauwelijks iets opgeschreven werd. Het enige wat we hebben is Gregoriaanse gezangen en verder folkmuziek uit de 'mondelinge overlevering'. Dus als je wat middeleeuws zoekt, kun je op zoek naar Gregoriaanse (koor) muziek of folk (Ierse, Keltische, Nederlandse?). Tipje: Rapalje. Maar het zijn allemaal maar interpretaties van hoe het toen geweest zou kunnen zijn!

En gratis downloaden? Gun die zieletogende muzikanten ook hun inkomsten. Ga lekker naar een concert, fijn schraal bier drinken en mee grunten...