Hoe creëer je een beat?

Wij doen een onderzoek naar Dance. Als eind produkt willen wij graag onze eigen plaat maken. Maar hoe creëer je eigenlijk een beat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Zoals al vermeld kan dit met professionele programma's het nadeel is dat dit gewoon veel kennis vergt en bij veel programma's waarvan ik uitga dat je een demo download in plaats van een volledige versie te kopen voor een paar honderd euro heeft de demo versie vaak vervelende beperkingen zoals dat je je beat wel kan opslaan maar niet meer kan heropenen, je kunt beter een wat makkelijker programma zoeken. je krijgt dan niet zo'n beat zoals je die bij de echte producers hoort maar ik denk dat je anders lang bezig bent om een goede beat te maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor dit antwoord. Ik kan hiermee verder door met mijn onderzoek.

Andere antwoorden (2)

Je kan dat met een programma zoals FL Studio of Apple Logic Pro X
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is software waarmee je het kunt maken.
Of je het kunt?... (Is meer voor nodig dan alleen software.)
Beetje zelfde als, hoe speel je gitaar?
Met een Fender of Gibson....
tegenwoordig hoef je geen dure en complexe programma's meer aan te schaffen. via de Apple store kun je bijvoorbeeld in de range van 5 - 20 euro diverse loop en drum computers kopen die prima geschikt zijn om beats te maken bijv iSequence HD. Deze kun je vervolgens exporteren naar iTunes in MP3 formaat.