Welke manieren zijn er om met anderen muziek te maken?

Naast de meer bekende zoals:
Koor
Orkest
Mars- en showband
Bandje
Theatershowgroep

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.6K

Het beste antwoord

Internet formatie.

Tegenwoordig werken veel digitale artiesten samen aan projecten via internet, ze hebben elkaar soms nog nooit in het echt gezien maar al wel samen een cd uitgebracht..
lekker persoonlijk maar als je ideale tegenpool bv in china woont zal er van op een andere manier repeteren niet veel komen.

Dit is bv mogelijk met FLstudio/Colab of in Linux met de jack-audio-connection-kit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

muziek is heel breed, als je met zijn 2en een een roffeltje drumt op tafel is dat ook muziek, of samen een liedje nurieen. etc etc
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We waren het haast vergeten: de fanfare!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Duo, trio, kwartet, quintet, septet, octet, nonet.
Kan ook.
AWM
14 jaar geleden
En vergeet vooral niet: De Kakofonie

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar ook: Ensemble, kollektief en zangvereniging.
rose
14 jaar geleden
Gewoon af en toe bij elkaar komen en gezellig jammen.

Je kunt ook zingen met een karaoke microfoon. Deze mic. heeft een chip waar een heleboel nummers op staan. Kies je er eentje, dan gaat er een band draaien en kun jij meezingen. Heel leuk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht je van een percussiegroep (slagwerkers).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh ja, dat is altijd mooi!
Wat ik het leukst vind is een dweilorkest of een gewoon straatorkest. Geweldig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Harmonie, fanfare, brassband, jeugdorkest, symfonie orkest, musical enne samen met Jet natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
meestal een straat instrument te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Samen in een studio muziek maken: produceren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oneindig veel manieren.
Volgens de avant-gardecomponist John Cage ( http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Cage ) leverde het openzetten van een raam waarmee verkeergeluid naar binnen kwam al muziek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is vast wel een koor of orkest bij je in de buurt. En ga eens kijken bij theatergroepen. Ook op marktplaats worden er regelmatig oproepen gedaan naar muziekanten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn man en ik smorgens in de auto naar het werk, mijn man verzint de melodie en ik de teksten of vice versa, zo hebben we al menig carnavalskraker gemaakt, helaas nog geen geldschieter gevonden, dan konden we er nog wat aan gaan verdienen...