Wat is de naam van het lied met in de music video alles dat achterstevoren gaat, en een broek en jas die aangaan?

Ik heb een tijd geleden een clip gezien met een man die een lied zingt, maar de hele clip wordt achterstevoren afgespeeld. Op een bepaald moment gaat zijn jas en broek weer aan. Aan het eind zie je de toetsen weer teruggaan op een omgevallen piano. Volgens mij zingt de artiest iets van "grace", "gaze", of "change"....of zoiets ;)

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
2.6K
Amadea
10 jaar geleden
'k Heb een mooie achterstevoren-clip gevonden, maar daar zit geen piano in: https://www.youtube.com/watch?v=RB-RcX5DS5A
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat voor muziek is het? Speelt er een band in, hoeveel leden? Of is het DJ's of Due of etc... Acoustisch?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb zelf idd al gezocht op achterstevoren-clips, maar geen succes. Ik heb geen idee wat voor een soort muziek het is, daar ben ik niet zo goed in. Het is denk ik wel met een band, maar met één lead-zanger. Je ziet hem redelijk goed in beeld de hele tijd, en volgens mij had hij zwart haar. De clip is buiten opgenomen, en volgens mij zat er een thema in verwerkt van gelijke rechten voor iedereen o.i.d.
In het begin van de clip - dat is dus het eind van het verhaal - had hij volgens mij alleen een gescheurd shirt aan ofzo, en liep hij langzaam naar achteren (je ziet volgens mij ook blaadjes van een boom op de grond), en dan zie je terwijl hij naar voren loopt dat zijn broek aangaat (die heeft hij dus uitgedaan...) en een zwart leren jasje. Hoe het precies daarna gaat, kan ik me niet meer herinneren. Alleen dus dat als hij dat "grace", "gaze"...of welk woord het dan ook is...zingt, dat soms echt alleen zijn hoofd in beeld is.
Aan het eind zie je dus die pianotoetsen terugkomen op een keyboard (sorry, geen piano dus...) en volgens mij staan er dan nog meer instrumenten/speelgoed omheen. En ik dacht vaag dat er ook een thema, quote of website met grote letters tussen al die spullen staat. Oke, hopelijk maakt dit het duidelijker! Als iemand het antwoord weet, ben ik blij :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Enigma http://m.youtube.com/watch?v=soIVFch-G3E Maar ook hier geen piano

Antwoorden (1)

Deze zou het kunnen zijn: "Typical" van Mutemath.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de reactie, maar dit is 'em niet! Hij was redelijk nieuw...misschien 2 of 3 jaar oud. Ik ben heel hard aan 't denken welk woord zo vaak werd herhaald: crazy, gray, grey, grace, change, rain, cry....alles lijkt op elkaar ;) Maar bedankt voor de hulp!