Welke bands maken dezelfde soort muziek als "dead can dance"?

Ik ben laatst in aanraking gekomen met de band "dead can dance" en de solo albums van "lisa gerrard" En ik ben er helemaal verslaafd aan geraakt : D Maar de enige band die ik kan bedenken die er een beetje op lijkt is "Vas"
Dus ik zou graag willen weten welke bands dezelfde soort muziek maken als dead can dance :) alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

www.music-map.com is een handige site hiervoor. Je typt gewoon de naam van de band in, en dan krijg je allerlei namen van bands die er wat op lijken. Dat werkt best goed.
De band ¨Vas¨ die je noemt komt dan ook tevoorschijn.
En Stellamara, dat lijkt er ook veel op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb het zojuist op youtube geluisterd. Het deed mij direct denken aan de muziek van Cirque du Soleil.
En dan specifiek de shows Saltimbanco en Alegria.

http://www.bol.com/nl/p/muziek/saltimbanco/1000004003182554/index.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook op www.last.fm kijken. Als je dan bij dead can dance kijkt, kun je ook bands zien die er op lijken. Heel handig!