Hoe gaat de tekst van Spongebob - Een en al blijheid ? En waar kan ik 't liedje luisteren (een site bijv. ) ?

Ik ben er al een tijdje naar opzoek, naar de tekst & 't liedje, en dan wil ik niet de Engelse versie maar gewoon de Nederlandse, Dankjewel alvast !

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
4.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.songteksten.nl/songteksten/70471/ op deze site vind je de tekst, ook kan je het vertalen in verschillende talen. Op die site. Veel succes! Bronnen:
- songteksten.nl

Het beste antwoord

Deze weet ik toevallig omdat mijn kinderen het laatst zongen.
Komt ie!

Wat een prachtig mooie wijs is dit,
luister maar goed het wordt een grote hit!
Doe met ons mee, het is gekheid,
Wat een melodie het is één en al blijheid.

duh, duh, duh dududuhduuuu

Niemand kan stoppen dus je zingt maar door,
Het gaat steeds van je linker naar je rechteroor.
Luister maar goed het is gekheid.
Wat een melodie het is één en al blijheid.

:)