Hoe heet die plaat van Nusrat Fateh Ali Kahn die hij medio/eind de jaren 80 opnam in Parijs (en met allemaal heel lange nummers)?

Zoals nog veel mensen wellicht, heb ik op een bepaald moment mijn platen verkocht omdat ik nergens nog een geschikte naald vond voor mijn platendraaier. En CD's ook praktischer vond (en eigenlijk nog wel vind).
Het merendeel heb ik inmiddels in CD-vorm terug gekocht.
Nu ben ik zo dom geweest om niet alle titels op te schrijven, ttz ik had een LP van Nusrat waarop hij erg lange nummers zong, en die heette "live in Paris" of zoiets. En ik dacht "dat onthou ik wel".
Maar die man heeft dus een hele hoop LP's gemaakt met "made in Paris", "live in Paris" "in Paris" enz, zodat ik het Noorden wat kwijt raakte. en het toppunt : degene die ik zoek vind ik dus niet.
Ik heb ze gekregen in 1989 dus ik vermoed dat ze rond die periode is uitgebracht.
Is er iemand met muziekkennis die me kan helpen? Ik heb me al suf gezocht op internet, maar dus nog niks gevonden, dus ik hoop op iemand die de plaat misschien zelf heeft (en dus de juiste titel kent e.d.)

10 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Er is een LP van Nusrat Fateh Ali Khan uit 1986 (opnames van november 1985) die heet "En concert à Paris". Bestelnummer Ocora 558675. Er staan drie composities op: Manaquib Chisti en Munadjaat op de A-kant, en Ghazal op de B-kant. Zou dat 'm zijn?
Amadea
10 jaar geleden
liveisgreat
10 jaar geleden
ik zou die nummers eens ergens moeten kunnen horen om zeker te zijn, maar de hoes trekt er toch op (weet natuurlijk ook niet meer helemaal hoe die hoes eruit ziet). en blijkbaar is hij niet op CD gezet .
ik hoor verder in een platen/cdwinkel maar super dat jij het zo snel te pakken hebt als het de juiste is mijn eeuwige dank....
liveisgreat
10 jaar geleden
tis m. bedankt! ik zoek nog een goedkopere versie, maar degene die het aan mij gaf herkende de kaft. ...