Hoelang duurt het totdat je gitaar kan spelen?

Ik ga binnenkort op gitaarles, maar door mijn drukke planning heb ik daar eigenlijke bijna geen tijd meer voor, ik speel zelf al piano viool en blokfluit. Ik kan noten lezen maar ik ken geen akkoorden ofzo iets.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Antwoorden (2)

Ik denk dat je dat gewoon even moet aan zien. De een pakt het sneller op de ander en je moet er ook wel gevoel voor hebben denk ik. Ik kan bijvoorbeeld totaal niet gitaar spelen, ook al heb ik daar uitleg en een korte les voor gehad. Niemand kan zeggen hoe snel je dat gaat leren, dat zul je zelf moeten ontdekken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik denk dat je altijd bij blijf leren want elke nieuwe song geeft weer iets extra's aan hoe je speelt. maar bij de basis: tokkelen duurt langer als akkoorden.