Nee de views zijn per keer dat de video is getoond aan een bezoeker. Het maakt niet uit of deze wel of niet is ingelogd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ow oke, ik had namelijk een filmpje 2 keer gekeken maar verandere niks in views, vandaar... dat ik het me af vroeg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat komt waarschijnlijk doordat de views niet oplopen op het moment dat je het in een korte tijd achter elkaar opnieuw kijkt. Youtube zal aan de hand van je IP adres bekijken of je kort geleden het filmpje al heb bekeken, zo ja... dan komt er geen view bij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
O oke, dankje!