wat zegt je muzieksmaak over je persoonlijkheid?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Echt helemaal niks!

Het beste antwoord

Helemaal niets, je kunt je met je muzieksmaak aardig laten beïnvloeden, door je vrienden, door je ouders, door je opleiding en noem maar op. Je muzieksmaak kan meerdere malen in je leven veranderen. Al je uiterlijke verschijningen zijn een vorm van een indentiteit aanmeten, wat vaak helemaal niet met je smaak overeen komt, laat staan met je persoonlijkheid.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je muzieksmaak wordt beïnvloed door buitenstaanders, je kunt leren van muziekstijlen te houden door het vaak te horen. Maar dit kan ook een reden zijn om er juist van te walgen. Je moet het zien als mode, daarbij ben je ook beïnvloedbaar, als je de nieuwe mode voor het eerst ziet, dan vindt je het, in de meeste gevallen helemaal niets, maar hoe vaker je het ziet, hoe leuker dat je het vindt.

Andere antwoorden (1)

ik heb mensen in me leven gehad die best wel zwaar leven hadden daardoor veranderde zijn hele leefstijl hij ging naar minder vrolijke muziek luisteren en niks leuks meer doen