Hoogstwaarschijnlijk is dit muziekje een 'Stock' muziekbestand.
Dat is simpel gezegd muziek dat gemaakt wordt door een bedrijf, en dat te koop aanbied om voor in dit geval onder je filmpje te zetten.
Het klinkt erg naar Stock muziek, maar voor het zelfde geld hebben ze dit speciaal laten maken voor de luchtmacht.
Ik kan het ook niet traceren dus het is in ieder geval geen commercieel liedje van een DJ bijvoorbeeld.