Ik heb een keyboard en dat is een Casio SA-38 wat doen ik gebruiken om het als een piano te laten klinken?

ik wil muziek spelen maar bij sommige liedjes klinkt het niet op mijn keyboard hoe kan ik zorgen dat het wel klinkt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Deze Casio is een mini-keyboard, heeft slechts een 2,5 otaafs (niet-aanslaggevoelig) toetsenbord en belangrijkste: hij kan maar 4 noten gelijktijdig voortbrengen. Het is dus eigenlijk geen serieus muziekinstrument om pianomuziek op te spelen.