Met caranaval (2013) was er een liedje met het refrein ''We vieren feest tot morgenvroeg want onze kop valt eraf'' wie weet van ie dit liedje is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is het toevallig het nummer Wij vieren feest van Laura Lynn?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie nee, dit is hem helaas niet

Antwoorden (1)

Ik denk dat je deze bedoeld: De Deurzakkers met Kom Op, We Zetten Alles Op Z’n Kop
http://www.lyricshot.net/de-deurzakkers-kom-op-we-zetten-alles-op-zn-kop-lyrics.html

Toegevoegd na 5 minuten:
Voor de voledigheid ook nog even de muziek zelf:
http://www.youtube.com/watch?v=EdY4ypTliGo
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie, maar helaas, dit is niet het liedje wat ik bedoel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas. Weet je zeker dat de tekst niet is:
Wij drinken bier tot merge vroeg maar onze kop valt eraf (?)
Die tekst kwam ik wel ergens tegen...