Ik zoek een liedje waarin je iets van 3 keer raar 'getyp' hoort wie weet dit liedje?

Het is een dance liedje sowieso één van de nieuwere en je hoort ping ping ping ping of zoiets voor of na het refrein.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb hem al gehoord op slam fm en radio 538 weet helaas niet meer wanneer. Nee sorry avicci is het niet..
Amadea
10 jaar geleden
Weet je misschien ook een stuk tekst van wat er gezongen wordt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
internet friends van knife party?

Het beste antwoord

Enrique Iglesias - ping pong song
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

of is het guns n roses met knocking on heavens door daar hoor je ook piepjes op 3:40
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee sorry ook niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dan weet ik het ook niet was te proberen
Ralvero - Fuck What U Heard

http://www.youtube.com/watch?v=TRc2d9qFMeA&feature=player_embedded#at=11
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Waar is het getik in DRIEvoud dan te horen?