Hoe krijg ik de effecten van mijn midi controller Pioneer DDJ-T1 aan de praat?

Ik heb een pioneer DDJ-T1 met Traktor 2.6.1, alleen mijn effecten werken niet! Kan iemand mij hierbij helpen?

Toegevoegd na 7 uur:
Ik heb uiteraard al de handleiding doorgelopen, ook na het doorlopen werken ze niet. Ze zijn gekoppeld aan de effecten en wanneer ik ze activeer en de desbetreffende knop omdraai hoor ik niks.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Heb je wel boven het betreffende kanaal de 'FX1' of 'FX2' aanstaan? Wil je anders even een screenshot van je instellingen, en een foto van je draaitafel als hij aanstaat sturen. Dan kan ik kijken wat er mis is ...

Toegevoegd na 2 dagen:
Let op dat deze knoppen aanstaan ! Anders terugsturen die hap ..

Toegevoegd na 2 dagen:
Let op dat deze knoppen aanstaan ! Anders terugsturen die hap ..