Dat kun je wel doen, maar degene die het ticket koopt zal wel heel veel vertrouwen in je moeten hebben, want hoe weet die persoon zeker dat jij niet gewoon een nieuwe uitdraai van je ticket gemaakt hebt, en die verkoopt? Als hij dan in Hongarije aan de poort staat, en te horen krijgt dat de code al is gebruikt, maak je geen vrienden...
Dus als je echt niet kunt gaan, kun je proberen je e-ticket te verkopen aan iemand die jou heel goed kent. Een ander zal al snel denken dat hij belazerd wordt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Natuurlijk is het mogelijk om welke tickets dan ook te verkopen. Het is alleen een kwestie van vertrouwen wat niet iedereen heeft gezien de hoeveelheid oplichters tegenwoordig. Via via een ticket verkopen werkt meestal heel goed, ik kom op deze manier vaak ook aan goedkopere tickets en het geeft me toch een gevoel van vertrouwen dat een kennis van mij die persoon ook kent.