als je iTunes hebt, plaats dan een lege cd in de computer. maak een afspeellijst met nummers die je wilt hebben. klik op bestand, en klik dan op "afspeellijst op schijf branden".
Klaar is kees!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet van mp3 bestand een .wav file maken. Dat doe je met een conversie programma. Deze vindt je op internet. Mp3/wav-converter.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een cd wilt branden moet je weten of je cd-speler mp3 bestanden kan afspelen. Wanneer dit mogelijk is kan je een mp3-cd branden. Dat kan via bijvoorbeeld een programma als Itunes. Als je cd-speler geen mp3 bestanden ondersteunt (zoals de meeste) moet je een audio-cd branden. Dit kan, net als met de mp3-cd in Itunes. Het verschil is, dat je met een audio-cd gelimiteerd bent aan het aantal minuten dat je op de cd kan zetten. Als dit bijvoorbeeld 80 is, kan je in totaal 80 minuten aan muziek op de cd kwijt. Met een mp3-cd is het limiet het aantal MB's. Deze twee aantallen staan meestal op de cd zelf.