hoe kan ik een radio maken op radionomy nu?

ik heb een vraag hoe je nu een radio kan maken op radionomy.
want ik heb een account gemaakt op radionomy en dan moet je ergens naar radio maken en dan naar settings en dan druk je op creation en komt er dit te staan:
Helaas kunnen we geen positieve antwoord geven op uw verzoek op dit moment. Tot onze spijt, hebben we besloten op dit moment om de creatie van nieuwe radio's niet meer toe te laten in Nerderland. Dit is tengevolgen van de te hoge prijzen die door de SENA worden toegepast en die absoluut niet overeen komen met de tarieven in de andere landen van Europa. Bedankt voor uw begrip, Radionomy.

Is er nog een manier om via radionomy een radio te maken gratis?
graag hoor ik jullie antwoord hierop en alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Michael van den Bosch

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Antwoorden (1)

Probeer anders eens een ander Internet browser zoals mozilla.
En anders zou ik eens een andere site zoeken.
Probeer eens met een ander account.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat heb ik al geprobeerd maar dat werkt niet en wil graag via radionomy een radio maken want daar kan je non stop draaien en als ik zelf er ben dan kan ik zelf draaien dus is 24 uur per dag online.
tenzij er een andere site is waar je radio kan maken wat ong zelfde is als radionomy maar wel gratis dan hoor ik het graag met vriendelijke groet, michael van den bosch