Is er er een versie van trift shop zonder scheldwoorden?

We doen een dans op het liedje trift shop en daarom hebben we een versie van trift shop nodig zonder scheldwoorden. Een voorbeeld is de akoestische versie van madilyn bailey. Maar wij hebben geen akoestische versie nodig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Jazeker is die er. Op Grooveshark kun je m beluisteren. Er staan meerdere versies op waaronder een clean version.

Toegevoegd na 1 dag:
Speciaal voor Amadea heb ik de link nog even bijgevoegd. Ik vind de hele discussie over 'link' e.d. gewoon regelrechte onzin. De vraag was of er een versie van Thrift Shop is zonder scheldwoorden. Het antwoord daarop is Ja. That's it. Voor de vorm heb ik er nog de locatie bij gezet en dan mag ik er vanuit gaan dat de TO in staat is om het zelf te vinden. Ik hoef zelf ook niet altijd overal aan mijn handje gehouden te worden als ik iets zoek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
En de link ernaartoe is?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen idee
Amadea
11 jaar geleden
Waarom beweer je dan in je antwoord dat het te vinden zou zijn? Als dat zo was dan kan je er ook de link van geven, want dan pas heb je een antwoord gegeven waar vraagsteller iets aan heeft!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea, waarom moet er steeds een link staan? Moest Einstein nog leven zou hij dan een link moeten toevoegen als hij over de relativiteitstheorie begint. Je kan iets perfect weten, zelfs beter dan hetgeen er in een site staat, die zijn ook maar door mensen gemaakt. Eigenlijk zijn sites bestemd voor zij die er niet veel van weten, of om te argumenteren. De vragensteller kan het antwoord eveneens afchecken. En steeds een min geven is ook flauw, ik geef enkel +en als ze 't, ze verdienen natuurlijk. Er wordt verondersteld dat de vragensteller het antwoord reeds weet, dan pas kan hij perfect -het beste antwoord- selecteren.
Misschien eens lezen wat de doelstelling van "Goeie vraag" is
Amadea
11 jaar geleden
Je maakt verkeerde veronderstellingen, Fader. Geen enkele van jouw beweringen is juist. Ik geef maar weinig minnen en motiveer die vrijwel altijd. Als iemand iets zoekt en de beantwoorder kan de vraagsteller rechtstreeks geven wat hij wil, dan is het een beter antwoord om dat dan ook te doen. FredKarpet wil dat vraagsteller het zelf op Grooveshark gaat opzoeken terwijl als hij het daar gevonden heeft gewoon de link kan verstrekken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zij die het antwoord geven bepalen zelf wel of er een link bijhoort, dat hoef jij niet te doen.
Amadea
11 jaar geleden
Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat je de vraagsteller beter helpt, en dus een beter antwoord geeft als je dat wél doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Waarom beweer je dan in je antwoord dat het te vinden zou zijn?" Hier trek je zijn antwoord in twijfel, terwijl het toch correct was. Ik lees tussen de regeltjes door hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste Amadea, de vraagsteller vroeg niet om de link. De vraagsteller vraagt of er een gecensureerde versie is en die is er. Ik geef zelfs nog aan waar het te vinden is: Op Grooveshark, onder de naam + met de toevoeging Clean.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het +je is van mij :D
Deze versie is schoon, de scheldwoorden zijn "weggehaald", oftewel je hoort ze niet in de tekst die gezongen wordt.

Toegevoegd na 1 minuut:
tip: als je een liedje zoekt op youtube en wilt de schone versie, typ het liedje in met "clean" erachter, wil je de ongecensureerde versie, typ er "uncensored" achter.