Waar vind ik het lied " Hoe gaat de boer naar de veemarkt toe? "

Ik vond dit liedje op het internet maar kan nergens een gezongen versie vinden. Heeft misschien iemand dit liedje? Of weet iemand waar ik het kan downloaden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
2.3K

Antwoorden (2)

Op YouTube staan diverse gezongen uitvoeringen. Hieronder heb ik de link geplaatst naar de zoekresultaten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Mocht je de audio van de filmpjes willen downloaden, vraag dan eerst even toestemming aan de eigenaar van het filmpje. Als je de toestemming hebt, dan kun je een audiobestand in mp3 formaat van het filmpje downloaden via b.v. http://www.listentoyoutube.com.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In de bijlage vind je (als de techniek me niet in de steek laat) het notenschrift van dit lied en een dans(je) dat erbij hoort. Overgenomen uit "Hoy, een lied" (een zangbundel voor het basisonderwijs.)
Plaatje bij antwoord