Weet iemand hoe lang het concert van Beyonce in Ziggodome gaat duren (21 april)?

Wij moeten nog met de trein terug naar Eindhoven....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
10K

Antwoorden (1)

Het is zelden vantevoren bekend hoe lang zo’n concert duurt. Meestal zijn dergelijke concerten tussen 22:30 en 23:30 uur afgelopen. Je kan natuurlijk altijd eerder weggaan om de trein te halen, al is dat niet leuk. Overigens zet de NS regelmatig extra treinen in bij bijzondere evenementen.

Het Gelredome zette op zaterdag 13 april 2013 extra bussen in om iedereen naar huis te brengen, toen veel bezoekers door het late begin van het optreden van Justin Bieber niet meer met de (laatste) trein naar huis konden. Of het Ziggodome iets dergelijks zal doen, weet ik niet, maar die mogelijkheid is er dus wel.

Misschien kan je het beste bij het Ziggodome informeren.
Antoni
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wou net zeggen. :)
Tis niet hoelang het duurt maar wanneer begint het concert? (Biebertje)