See ? It's the end of the film. Incidentally, this record's available in the foyer.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is humor ;-)
bamibal
11 jaar geleden
Het is grappig bedoeld. Om Brian gerust te stellen om het feit dat hij aan het kruis hangt, zegt zijn lotgenoot eerst: Maak je geen zorgen, de film is toch al afgelopen. Als grap zegt hij dan dat de muziek van de film na afloop van de voorstelling in de foyer gekocht kan worden.