welke muziekband verzorgd de tune van 'lekker leuk leven'op sbs6?

al jaren opzoek naar de band achter o.a. dit nummer, bij toeval is het ook de tune van lekker leuk leven. Hoe kan ik erachter komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Zelf heb ik ook heeeeel lang moeten zoeken. Het nummer is van Deadringer en heet Ghostwriter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja!! dit is zo super!! Ik heb eeuwen gezocht naar deze muziek, maar omdat het instrumentaal was heb ik het nooit kunnen vinden. Je hebt me onwijs geholpen en dat je dan ook nog zoveel energie erin steekt is uiteraard dubbel en dwars de punten waard!1