Ik heb een keyboard, maar waar vind ik liedjes met de akkoorden erbij?

Ik ben net begonnen met spelen, alleen ik wil graag liedjes waar de akkoorden worden gegeven en dus geen noten. Ik heb wel noten kunnen lezen, maar dit ben ik verleerd. Heeft iemand dus -bekende- liedjes waar de letters bij staan? Ik wil het liefste wel makkelijke liedjes. Alvast bedankt! 'x van een anoniem persoon. :$

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je moet op google moet je intypen makkelijke liedjes met tekst en dan kom je er wel

Antwoorden (2)

Even liedje dat je wilt spelen intypen op Google en dan chords erachter typen. Je krijgt dan links te zien. Die van ultimateguitar staan vaak bovenaan en zijn de beste. Akkoorden zijn officieel voor gitaar maar dat kun je natuurlijk net zo goed op keyboard spelen. Daarnaast kun je via transpose op de site je hele lied halve toon hoger of lager maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een hele goede site is onlinepianist.com je kan snelheid verranderen enzo als je account maakt kan je premium trail als dat is afgelopen kan je gewoon weer een account maken