Wie weet wie de zanger/rapper is van de -in 2011 uitgekomen- clip waarin dat meisje met kort spijkerjasje danst?

"Ik ben op zoek naar een liedje, welke ik in de zomer van 2011 vaak zag langskomen op o.a. SlamTV. Ik heb er goede herinneringen aan, en wilde hem een poos geleden weer eens opzoeken. Maar helaas bleek dat ik deze nooit had gedownload. En ik weet nu na twee jaar ook de artiest(en) en titel niet meer...

Het speelt zich af in een zomerse straat, waar mensen dansen; soms een groep, soms een meisje (met zwart shirt en kort spijkerjasje) individueel. Een zanger en rapper (beide nederlandstalig) vertellen over liefde voor dit meisje.
Die zanger is lang, heeft een langwerpig gezicht en zit het grootste gedeelte van de tijd op een trapje daar in die zomerse straat. De rapper is (als ik mij goed herinner) iets getint.
Er zijn ook kinderen in de straat, die af en toe wat meezingen. Een jongetje is ook verliefd op een meisje, je ziet hem een liefdesbrief sturen, in een mandje takelt het meisje de brief omhoog.

Hopelijk herkent iemand deze! Bedankt alvast!"

11 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Het beste antwoord

Kayaman met Tjerk - Tot de laatste dag .