Kun je met,een dj controller ( numark n4) ook een feest houden? 2. Wat is,een normale prijs voor,een house dj ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1. Ja, Je kunt zelfs een feest houden zonder controller.
2. 0 euro, iedereen is DJ. :)

Antwoorden (1)

He,

Je kan met veel producten een feest houden. Ligt eraan hoe je het gebruikt. Vele dj's draaien hun muziek alleen via hun laptop.
De prijs voor een dj voor een avond kan heel verschillend zijn. Draai je je eigen muziek? Draai je andermans platen?? Heb je een lichtinstalatie? heb je zelfs speakers? Hoeveel watt zijn deze speakers( I.v.m. de grote van het feest)Breng je eigen drankjes mee , of wil je van hun drinken gebruik maken? Misschien kan je iets gedetailleerder uitleggen, wat je hebt, en wat je van plan bent. Prijzen voor dj's varieren natuurlijk per persoon. Ga voor jezelf na wat jij zou willen betalen, voor wat je te bieden hebt.