Dat achtergrondmuziekje in een STER reclame voor de STER, wat is dat?

Soms maakt de STER reclame voor zichzelf. Daar zit een leuk achtergrondmuziekje op. Hoe heet dat muziekje en wie vertolkt het?

11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eens wat duidelijker te zijn. Waarom mag de STER reclame maken voor zichzelf? Is het een jingle omdat de STER begint? Nog anders? Wat hoor je precies? Muziek, zang? Kun je het nergens vinden via youtube?
corzijlstra
11 jaar geleden
Het gaat om het achtergrondmuziekje bij een reclamespotje over de STER. Dus niet de begin- of eindtune. Die tunes zijn geen achtergrondmuziekjes. Het gaat om instrumentale achtergrondmuziek, waarbij niet gezongen wordt. Het zou bluesmuziek kunnen zijn of iets dergelijks.

Het beste antwoord

De bekende oude Ster-begin- en eindtune is gecomponeerd door Marian de Garriga. Of bedoel je het achtergrondmuziekje in de Ster Extra commercial die nu te zien is? Deze muziek is speciaal hiervoor gemaakt en heeft geen specifieke titel en vertolker. De stem in het filmpje is van Eva Laurenssen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
corzijlstra
11 jaar geleden
Ik bedoel dat achtergrondmuziek in de STER Extra commercial. Ik hield er al rekening mee, dat dat muziekje speciaal voor dat spotje gemaakt is. Zo is de tune van TV Gelderland ook speciaal voor TV Gelderland gemaakt. Verder hoor ik vaak door tv rapportages achtergrondmuziek. Èén daarvan is Porcelain van Moby. Weet jij er meer?