Ik zoek een saxofoon nummer uit The Hunger Games bij de tv show waarin de 'Tributes' een interview krijgen in het intro van die show dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (2)

Bedoel je dit nummer? http://www.youtube.com/watch?v=RFAUzAtSz0w

Noemt Horn Of Plenty door James Newton Howard.

Toegevoegd na 1 minuut:
PS: als het dit nummer niet is kan je eens op youtube kijken naar de soundtrack van The Hunger Games. Veel kans op dat je nog parels van nummers ontdekt dan :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Wáár is de saxofoon? Dit kan het gevraagde nummer onmogelijk zijn!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij nader inzien is het misschien toch meer trompet dan sax :-). Het ding is dat ik de film heb gezien en als ik me niet vergis (ik kan me vergissen hoor) was dit het nummer dat speelde bij de voorstelling van de 'tributes'...
Het liedje dat in het intro van de show van Ceasar Flickerman wordt gebruikt heet 'War' en is van Hypnotic Brass Ensemble. Als je daar op zoekt vindt je dat nummer. Verder heb ik niet zoveel verstand van saxofoons dus weet niet zeker of je deze bedoelt, maar als ervaren HG-kijker weet ik dat ditnummer gespeeld wordt als intro in de show.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Brass betekent koper. Een saxofoon behoort - ondanks het materiaal waarvan hij gemaakt is - tot de houten blaasinstrumenten en niet tot het koper. Nee, in dit stuk muziek is geen saxofoon te horen. Het is vooral trompet.
Amadea
11 jaar geleden
Maar gezien http://www.youtube.com/watch?v=WXxomJOvqNk vergist de vraagsteller zich en zal het inderdaad dit nummer zijn!